Четвер, 13.12.2018, 10:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Загальноосвітня школа І-ІІст. с. Волошки

Головна » 2017 » Березень » 25 » Семінар-практикум для педагогічних працівників ЗНЗ
11:02
Семінар-практикум для педагогічних працівників ЗНЗ

Наше сьогодення--це зміна ціннісних орієнтацій в освіті,визначення розмаїття кожної дитини,обумовлене  зміною освітньої парадигми на гуманістичну:»освіта для всіх, школа для всіх».

З метою покращення адаптації та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах Ковельського району та розвитку інклюзивної компетентності працівників освіти різних ланок 24 березня 2017 року  на базі ЗОШ I-II ст. с.Волошки відбувся семінар-практикум «Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.Перші кроки.Проблеми та досягнення».

Учасниками семінару-практикуму були   педагоги інклюзивного навчання,асистенти вчителів, заступники директорів з навчально -   виховної роботи.

Семінар – практикум складався з двох блоків: теоретичного та практичного .У ході роботи якого обговорювалися наступні питання:

  •  алгоритм дій щодо організації інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі;
  • нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання в Україні;
  • основні напрямки діяльності асистента вчителя;
  • організація та зміст корекційно-розвиткового супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються за інклюзивною формою;
  • особливості психологічного супроводу інклюзивного навчання;
  • готовність вчителя –предметника до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами ;
  • роль однокласників учня з ООП у створенні інклюзивного середовища;
  • реалізація підходів диференційованого викладання в класі з інклюзивним навчанням;
  • ставлення батьків дітей з ООП до інклюзивної освіти.

У практичній частині семінару його  учасники відвідали відкрите заняття з математики  та корекційно-розвиткове  заняття  з соціально-побутового орієнтування, а також було проведено  соціологічне опитування   «Вивчення готовності педагогічних працівників до впровадження інклюзивного навчання у закладах освіти району». Метою якого  було  вивчення стану готовності педагогічних працівників  загальноосвітніх навчальних закладів щодо впровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами в умовах загальноосвітнього простору України.

Учасники семінару мали можливість поділитися враженнями, досвідом та обговорити проблеми ,які виникають в роботі  з дітьми з особливими освітніми потребами.

У підсумках роботи семінару – практикуму було зазначено , що ключовий принцип, який лежить в основі інклюзивного підходу, полягає в тому, що школи мають бути відкритими для всіх дітей, незалежно від їх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних, мовних чи інших особливостей. Школам необхідно знаходити шляхи, які б забезпечували успішне навчання всіх дітей, включаючи й дітей, які мають фізичні чи розумові проблеми .

   

 

Переглядів: 128 | Додав: Олена_Літвінчук | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2018
uCoz